Informace k auditu
Vytvořeno: 7. 2. 2023
Poslední aktualizace: 7. 2. 2023
U dotací, jejichž výše přesahuje 500 000 Kč (na projekt), je příjemce povinen provést revizi hospodaření s přidělenými finančními prostředky ze státního rozpočtu (audit) ke každému podpořenému projektu v rámci programu Vyrovnávání příležitostí pro občany se zdravotním postižením pro rok 2022 nezávislým auditorem nebo auditorskou společností, včetně projednání zprávy o revizi projektu nejvyšším orgánem právnické osoby. Termín pro zaslání zprávy nezávislého auditora o revizi projektu je 30. června 2023. Zprávu příjemce dotace předloží prostřednictvím systému Grantys (nezasílá se datovou schránkou!).
Postup vyplnění a odevzdání auditu:
- V sekci Projekty (na horní liště) vyberte projekt, u kterého chcete audit odevzdat.
- V sekci Zprávy v levém menu zvolte Audit (tlačítko Upravit).
- Do sekce Soubory v levém menu vložte dokument.
- Před odesláním uložte změny prostřednictvím tlačítka Uložit změny v levé části obrazovky.
- Dokument odešlete zeleným tlačítkem Odeslat (po odeslání již zprávu nemůžete měnit).