Informace ve snadném čtení – hovor s přepisem řeči
Vytvořeno: 14. 2. 2023
Poslední aktualizace: 12. 9. 2024
Jděte na stránku www.mzcr.cz
V horní části stránky je odkaz
který znamená Hovor s přepisem řeči.
Klikněte na „Hovor s přepisem řeči“.
Ukáže se vám stránka s okénkem Vaše telefonní číslo.
Do okénka klikněte.
Vyplňte své telefonní číslo.
Pak klikněte na tlačítko „zavolejte mi“.
Zavolá vám pracovník společnosti, která nám pomáhá.
Tento pracovník vám pomůže s telefonátem k nám.
Také vám celý hovor bude psát na obrazovku.