Informace k auditu

Vytvořeno: 9. 1. 2025 Poslední aktualizace: 9. 1. 2025

U dotací, jejichž výše přesahuje 500 000 Kč (na projekt), je příjemce povinen provést revizi hospodaření s přidělenými finančními prostředky ze státního rozpočtu ke každému podpořenému projektu nezávislým auditorem nebo auditorskou společností. Zpráva auditora může být zpracována ke každému projektu zvlášť nebo za celou společnost, avšak musí obsahovat vyjádření ke každému projektu, který byl podpořen částkou vyšší jak 500 000 Kč z PVP. Termín pro zaslání zprávy auditora o revizi projektu je 30. června 2025. Zprávu příjemce dotace předloží prostřednictvím systému Grantys (nezasílá se datovou schránkou!).

Postup vyplnění a odevzdání auditu:

a) V sekci Projekty (na horní liště) vyberte projekt, u kterého chcete audit odevzdat.
b) V sekci Zprávy v levém menu zvolte Audit (tlačítko Upravit).
c) Do sekce Soubory v levém menu vložte dokument.
d) Před odesláním uložte změny prostřednictvím tlačítka Uložit změny v levé části obrazovky.
e) Dokument odešlete zeleným tlačítkem Odeslat (po odeslání již zprávu nemůžete měnit).